Thursday, December 31, 2009

SELAMAT SAMPAI...

Salam...
Hu3..entry sblm nie aku ade cite nk berayat2 cintun dgn mr.hata kan..??hu3..x susah pon sbb time tu mr.hata mmg xde job urgent. So..dlm kol 12.30pm(291209) kami grk g jln pudu tuk byr duit sticker ihm & htr invoice pd yazid kat d'sara.
Then dlm kol 2.30pm kami grk blk perak..mkn kat R&R Rawang pastu singgah kat tesco kampar bli brg tuk umah mak & smp umah mak dlm kol 6.30pm gitu..on de way blk kg hujan sekerat2& lebat smp kene pasang lampu kete walaupon time tu baru kol 4pm..smp je umah trus abah kol k.nyah soh turun sbb kami dtg.hu3
Tuk dinner aku mskkn sup ayam..abih jgk la sekor ayam sbb geng k.yang pon ade skali..aku suke kalu dieorg suke ape yg aku masak..ek3

Oh ya..cite ttg my niece& nephew yg xcident tu..
Alhamdulillah dieorg ok..masing2 dh bleh jln walaupon trhinjut2..ksian tgk my little nephew sbb luke kat bwh hidung..yg kakak pipi terkoyak dlm besar syiling 50sen, siku lebam mcm ladam kuda..but tang kaki mak ckp lebam dekat beso tapak tangan..tang tu aku x berani nk tgk..ngeri siot..lg sorg nephew idris luka dekat sejengkal & its look like terkoyak around 3 jari lebar..
Bersyukur sgt sbb dieorg xde ape2..moto dh repair &kene rm680. saman..
aku baru tau cite nape kete 1st yg langgar dieorg lari..die x lari sbnrnyer..tp terus wat police report kat kg gajah, alasan sbb x berenti takut kene pukul..pastu die claim cermin kete pecah..hangkuk die..anak sdare aku ckp kete tu langgar x kuat..die nmpk kete tu slow..maybe sbb die dh break dr awal..pastu yg die langgar just handle moto tu aje..so camne cermin die bleh pecah..?bkn anak sdare den melambung atas kete die..lg satu..xde sebutir kaca pon yg k.nyah jumpa kat jln on next day..xtau la mcmane die bleh ckp gitu plk..ntah cermin ape yg pecah sbnrnyer pon xtau..tp bersyukur la sume slmt..amin...

Pagi smlm around kol 9.30am kami grk blk kl..singgah umah acik yg jaga zulfiqar jab amik brg & trus grk blk kl..
nnt aku upload latest pic of my new nephew..dh trase hantap body die..ek3.

Td mlm aku dh siapkan telur rebus 2 papan, ikan bils goreng, &timun tuk netcare annual celebration esk..hu3



end


0 comments: