Monday, June 28, 2010

Hari Mggu yg berbaloi2....

Salam

entry-berbaloi2

Smlm aku OFF DAY...rase sgt2 berbaloi OFF DAY on weekend2 nie sbb byk keje aku & hata bleh bikin tuk settlekan harta yg berselerak mcm tongkang pecah kat umah baru kami tu..huk3

sabtu pas abih keje kol 8am aku & hata g jmp client hata jab htr custom album..then g care4 tuk bli sket brng2 tuk umah baru..xde bli ape pon..mknn jer x silap..dinner kami mkn kat char kuey tiaw kat tepi jln umah lama jer sbb aku still kenyang...

pas g care4 aku & hata gi angkut sgala brng2 yg x diangkut lg slagi termuat dek bonet kete kami..penat ok..dh la aku kene wat keje slow & xleh angkat yg berat2..kami wat skali round jer sbb aku mmg dh sakit bontot & blkg..smp umah pon dh dlm kol 12pm..kemas pny kemas x sedar jam dh kol 2.30am..pergh!!!dh la smlm kene bgn awl2 sbb hata kene g FRIM tuk amik gmbr kat galeri FRIM tu..baru igt nk "melandau"..huk3

okey..smlm pas tmnkan hata ke FRIM kami decided tuk g tesco OU tuk bli brng2 tuk msk lunch..kan aku cite mgkn mmbr hata nk dtg mlwt..tp die x bg exactly time lg nk dtg kol brp..b4 mulekan actvty mini shoppeng(sbb da hujung2 bln..har3)..kami breakfast kat kdai mkn "jombali" dlm tesco tu..not bad la mknn die.. =)
aku amik nasi lemak biase & sirap longan..meriah mug die..ek3
dlm tesco nk amik troli pon kene brator OKEY!!!..gile berjembik org dtg...huk3

as per previous entry aku pon blila bhn2 tuk wat mihun grng & agar2 nata de coco aku..aku bli perencah mihun segera maggi jer..senang..ek3..huk3

b4 blk umah baru kami angkut lagi sket brng2 yg termuat dlm kete...smp umah aku dh lapa tahan azgaban...dh bunyik kriuk kriuk dh nie..trus jer aku rendam mihun & sdiakan bahan2 lain tuk msk..smntara nk tggu mihun lembut, aku smpt la tunaikan hasrat dihati nk wat agar2 nata de coco..ek3..aku wat 3 flavor..knp??sbb dh tersedia ada 3 flavor tu kat umah aku..orange, anggur & sarsi..huk3

settle masak tgk jam dh pkol 3 lbih dh..time to eat..nie xtaw la dlm category lunch / mnum ptg...hu3
nie la hasil pertama mihun goreng aku di rumah baru..ek3 rajin x aku goreng telor siap potong kecik2.. =)

pas mkn kami rht2 jab sbb my bontot mmg dh sengal2 gile...pastu ter..ZzzZzz smp kol7.30pm..melampau kan???huk3..nk wat camne..penat seh...ek3..

at last mmbr hata msg x jadi dtg sbb wife die ade hal laen..its ok..umah pon x brp kemas sgt lagi..so..our dinner is same menu la jadimyer...aku panaskan..goreng kepok & wat kopi..layan!!!!




lapang sket mate aku tgk suasana umah...dh bleh gantung langsir kat slinding door..walaupon singkat sket sbb tu sbnrnyer tuk pintu bilik..tp aku suke sbb baru nmpk mcm umah suasana skrg berbanding dgn dulu...huk3



mlm td my blackberry jd mengong x bleh msok yahoo w/site tuk tgk result bola..server busy..gile kentang network mlm td..dkt sejam baru dpt access & tgk result : GER- 4 : 1 - ENG chaiyok2 German...ek3









end

0 comments: