Wednesday, June 02, 2010

Meow...meow...

Salam

entry-kucing yg cute miut..!!!

tetibe tringin nk bela meow2 nie...tgk dlm whi pny segmen kucing..rase tu tetibe dtg...aku & hata mmg suke gile kucing...kucing2 x bertuan kat area umah nie pon bleh kiteorg layan..tp yg terover layan is hata la..huk3

dolu2 time bujang hata duk kat puchong mmg die ade bela kucing..kucing biase jer..tiap2 bulan gaji die musti spend sket tuk ex-kucing die named "Jimmy"..Jimmy is kucing terbiar..so mule2 hata bg mkn kat luar umah je..pastu katenyer trus die bwk msok umah siap bg mkn friskies or whiskas

Pas mkn mknn nie mmg Jimmy sgt sehat & gebu okey!!! tiap kali aku & fmly k.nik dtg umah die musti main2 dgn Jimmy..bersih gile..
pastu aku pon dh mule syng kat Jimmy..spend jgk duit tuk die dgn bli..mende2 nie :



hu3..sgt smngt bli walaupon jrng2 jmp..pas kwin kami duk dlm sbln kat umah hata..tp kene pndh jgk sbb aku nk g keje jauh..hata pon same..tp time saat2 akhir kami duk sane tetibe smggu Jimmy x blk umah..skali blk kurus kedengkin & dh mcm kucing gile..berak merata..berak kat pasir tp x reti2 nk kambus...kate org..kucing nie pantang kalo di potong misai die..kalo potong sikit skali pon secara auto kucing tu akan jadi mengong2 sket..tu la yg jadi kat Jimmy..ksian..siap demam..kami bwk g klinik msok air pon x jadi..sejak2 tu Jimmy dh x blk umah smp la time kami pindah..cdng nk bwk dtg umah skrg..tp kalo dh x blk2..xde koje plk la nk carik die...time tu kiteorg pk..either die dh ade tuan baru or dh xde lg...


sejak dr tu kucing2 yg x bertuan nie la yg kami layan...layan gitu2 jer..x bg mkn pon sbb xmo msok umah..ade 1 hari hata bg mkn kat seko kucing nie..skali time nmpk kami blk..mencecet die msok umah dulu b4 kami ble pintu tbukak..hahhhh!!!..sudah..xmo aku kucing nie...huk3


so next month kami dh nk pndh ke umah baru (umah sewa jew..hu3)..so hata dh berbunyi nk bela kucing..tp still dlm perancangan..

pada aku kucing nie mmg best kalo ade kat umah..tgk gelagat die pon dh buat kite lupe kjb pd mslh yg ade..kalo time kucing tu mood baik die siap bleh tlg urut kite...bleh borak2..even die x jwb / x bg pndpt..ek3..kalo die brckp smule aku pon larikkkk!!!huk3


tgk la if enviroment umah tu nnt rase2 mcm ok nk bela kucing insyaAllah kami bela kot...hu3



hai....dpt kucing baru yg cenggini pon aku layan sajo.....

thx to google image.. =)



end



0 comments: