Thursday, July 08, 2010

ikan keli sungai perak haram dimakan???


Salam

entry - betol ker???

news nie mmg mngejutkan aku as penggemar tegar ikan keli...kelmarin x silap aku msok berita btau -

"ikan keli yg ade kat sungai perak is haram tuk dmkn sbb didakwa mkn bangkai / mayat mnusia yg dibiarkan dlm sungai tu..dipercayai jgk ikan2 keli nie pernah ditemui sedang mkn bangkai berkenaan kat dlm sungai perak tu...."

pergh!!!!...mcm nk terkeluar taik telinga aku dgr..bia btoi..tp mujo sgt2 tiap kali blk kg aku mmg bli ikan keli kat 2 tmpt nie jer..x kat jiran sblh umah paksu - ustaz ujar or kat sg.galah umah pakcik jual kasut kat pekan jumaat dieorg nie mmg ternak ikan keli nie kat umah dieorg...risau plk aku kalo2 my abg2 ipar g ber-ikan kat area2 sane kan???haih...mcm2 skrg nie...


blk kg sabtu nie kene btau nie..kalo x abihla....












end

0 comments: