Sunday, July 25, 2010

Rosdet Tomyam - Kg.Baru

Salam

entry-tomyam time...

Mlm smlm pas k.nik blk aku & hata g htr menu yg hata buat tuk kdai mkn kat atas nuh...
smp pon dh pkol 10am & kene parking kat tmpt yg berbayo rm3 sbb park penuh..tau2 aje la mlm mggu kat kg.baru...siap brother jage parking pesan "kami smp pkol 12mlm aje yer bang.."..kami angguk jer..xkan la nk mkn pon smp pkol 12mlm???


smp2 kat rosdet trus owner kdai tu carikan tmpt tuk kami & buat order..dr umah aku dh btau hata nk kerang bakar & brokoli sos tiram...hata plk order tomyam ++ dgn kerabu mangga...

pny la rmai umat dlm kdai tu..x putus2 org kuar msok..

so nie la menu yg kami order..tp aku mmg jatuh cinta giloer pd menu brokoli nie sbb mmg sedap & brokoli die x layu/lembek/over cooked...huk3
the rest menu yg lain pon sedap jgk...tp aku tgk rmai org order ikan siakap asam limau & siakap 3 rase...aku & hata maleh la nk order menu tu sbb ikan die pny size tuk 4 org..maybe next time la kot..huk3

pkol 11mlm kami dh settle mkn...pastu jmp owner..hata dpt pymnt & menu kami dpt diskaun...huk3..ok la..janji dpt mkn...amin...

so pd sesiapa yg rase nk mkn / test bleh la gi kat kg.baru...kdai tu kat area hotel..sebelah dgn kdai tomyam Johan & Adam..so korang pandai2 la carik yer..ek3









end

0 comments: