Tuesday, August 03, 2010

Failure Sokmo Demo nie... =P

Salam..

entry - failure aje..

Smlm aku off day...brjalan kesana kmari x hengat dunia sbb dr 10am kuar umah..smp umah kol 8pm..pastu aku & hata terbongkang smp kol 1am..gile x gile kami??huk3

bgn2 rase dahaga plk..pastu kat hall aku dgr mcm bunyi cenggkerik x henti2 dr arah bangku dpn tv..skali tgk rupe2nyer bunyik email dr device aku da....email yg x putus2 bertali arus...aku tgh delete email tu pon...email laen ttp masok jgk..dkt 20mints amik masa tuk delete segala email bagai...70 email lebih ok...naik lenguh jari aku nie...huk3

skali smp opis pg td rupe2nyer ade failure with bb pny indicator in small letter...korng yg dh pkai bb sedia maklum la kalo dh signal tu kecik kan??? berak batu pon email x smp2 slagi signal tu x tukar ke besa...

aku pny bb jd gitu jgk kot spjng aku tgglkan die "meroloh" mlm td..tu sbb email x putus lps network ok blk...huk3

aku pon x sure la knp lately bb prepaid ade prblm...xtau prblm dtg dr telco / RIM sndiri..hadap aje la..hrp2 sgt failure nie x lama...ksian kat cust..dh subscribe tp x bleh gune..







end

0 comments: