Sunday, August 08, 2010

Mood Activated!!!!

Salam

entry- blk klate...


balik kampung...hohoho
balik kampung..hohoho
balik kampung....
hati girang...!!!!

huhuhu...mcm best gil dpt blk klate jumaat nie..yeehhaaa!!!!!

Ari sabtu lepas g bli tiket flight AirAsia kelik klate Jumaat 13hb nie kol 7.40am...kami bli tiket g je blk x bli sbb naik kematu aku & hata tggu result tmpt pendaftaran yie kat mane..either kat kl / kota bahru...if kat kl die kene la ikot kami blk kl skali on sunday..if not kami akan blk on monday evening.. so smlm aku off day..saje jejalan carik penyakit lenguhkan sendi2 sblh mlm..dgn g kat ioi mall puchong...xde ape2 yg menarik sgt tp org ttp berduyun2...cuma yg aku suke 1 kdai mkn named ASAM HOUSE yg baru bukak kat situ...die nyer ayam masam manis sedap okey...hu3 xde "shopping" ape2 kat sane just bli sandle & blouse 50% off jer...huk3


then pkol 5pm kuar dr ioi mall ke jj wangsa maju plk carik beg yg setinggi peha - 29" sbb aku dh x larat nk gendong beg beso2 sbb my bby dh beso bwk die sorng kat depan nie jadi la..xmo aku + lg 1 gendong kat blkg..ek3..sesmp kat jj aku dh pening nk memilih sbb SALE tuk luggage yg ade brand jgk la smp 70% off ..aku x peduli la dieorg nk abihkan stok ke..luggage tu x up to date ke...janji aku dpt bli dgn rege murah..ek3

okey!!..memula aku mmg dh berkenan tahap rindu bayangan la kat luggage branch Pierre Cardin rege dr rm479 reduced smp rm143 dgn besar 28"...skali ternmpk plk luggage brand Crocodile rege dr rm330 reduced smp rm99 dgn besar 29"
...

so utk x melengahkan mase yg terhad sbb aku dh lapa tahap azgaban...kami amik je yg rege rm99 tu..beso pon beso...Pierre Cardin tu..nnt2 SALE bln 12 la aku bli kalo ade lagi...huk3..berjimat tu penting skrg nie...ek3


so tamat la pencarian beg beso gebadak aku & hata..ek3


blk umah kemas2 ape yg patut..baju2 yg nk dibwk blk harus dikuarentinkan supaya aku / hata x pakai smntara nk tggu jumaat depan..aku ni bab basuh membasuh adelah sgt rajin..kang ade plk baju2 yg bergantungan kat hall umah dgn kipas on num. 5 tggu kering...har3

smp umah kol 8pm..settle sume trus masak ayam berempah lima..ek3..very2 simpol sbb perencah dh sedia ade dr Maggi...mujo mskn tu menjadi..huk3

hata said if jadi my BIL daftar kat putrajaya..on sunday 15hb nie nnt mgkn my FIL & MIL ikot skali..rombongan cik bibi sabariah bermula la kat umah aku nnt..huk3...aku x kesah..janji ok...PLUS..my SIL plk siap bg senarai brng soh bli time blk nnt...die igt kami blk naik kete / tongkang ke nk bg list2??? luggage tu berbayar kalo letak kat kargo ok...dh la kakak aku pon pesan jgk...mujo bkn aku yg byr kos luggage tu..kalo dok...koyak purse nk membayornyer...








end




0 comments: