Sunday, August 29, 2010

Pre-Shopping...

Salam

entry-Bersiap sedia

Pergh!!!!...mmg btol kate org..skali bli..mmg gian nk bli & bli lagi...ho3

Smlm tghari aku & hata g Klang-Bukit Tinggi tuk tgk tmpt yg mmbr die btau bleh bli murah secara bargain...so mencari la kami..sesat sket jer...skali smp..tgk2 tmpt tu mcm ala2 nilai 2 gitew...dh la panas terik...mujo dlm stp kedai tu aircond cukup sejuk...ek3

main point g sane is nk usha2 bj tuk my bby...mmg aku aim ROMPER jer..xtaw la mmg angau gilossss dgn romper skrg nie...dr 1 kedai ke 1 kedai usha...dpt la 1 kdai auntie nie...mmg friendly..siap offer if u bli 3 set, die bg 30% off..auntie tu siap bleh tlg tukar2kan lagi...ek3

so..pilih pny pilih..dpt la aku bli romper 7 lai bersama2 dgn 6 lai sapu tangan yg comel...1set baju & 3 pasang stokin..so sweet..total quantity is 20pcs & aku just byr rm90 jer...so if setelah di +, - *, /..so brng2 tu dlm rm.4.50 jer tiap satu...ho3...rase sgt2 la berbaloi...ek3

mlm td smp pkol 2.30am aku & hata temankan k.nik kat msjd india tuk die tempah gubahan bunga...skali aku tgk..bunganyer xde la byk mane pon..tp total whole x termsok pasu dh rm140++...gile kentang...mahal jgk stakat deco2 gitu...ek3..aku just mampu tgk aje la akak tu menghias2...tu pon kene amik 2day sbb tukang gubah dh blk...

pas settle wat order...kami lepak jab kat kassim mustapha..that time k.nik btau now kat putrajaya ade sale "anakku" smp esok jer..esk aku keje & public holiday + confirm org ramai gilos..so better g arini nie..walaupon rmai, hrp2 x seramai esk..so 2day pas keje trus rempit ke putrajaya & mgkn berbuka kat sane jer...shopping tuk my bby lagi..

smlm kene tazkirah dgn k.nik dh..
="za jange jale menlengge mace nie deh..siap2 la dale keto tu 1 beg complete basic bby equipment sbb kalo dh 7bln nie..mmg kene prepair dh..."
mendengarkan tazkirah tu..trus aku pandang hata...ek3

dlm kete time nk blk trus ajak hata g jgk 2day ke putrajaya tu...nk carik jgk beg2 yg sesuai tuk masok brng2 as per adv...ek3

so nnt if ade rezki nk g aku update lg dlm blog nie yer...hu3


& to whom mom & dad or anybody yg terase nk g bleh la dipersilakan..aku x igt sgt kat persint mane..either persint 19/16 yg ade sekolah menengah & rendah..pastu dpn sek tu ade mdan selera..so kat area medan selera tu la wholesale tu...










end

0 comments: