Thursday, July 19, 2012

Mood Activated....

As Salam

entry : bace cerpen

Sehari dua nie..
aku byk luangkn masa yg terbuang kalo time xde customer dgn start semule kegiatan membaca cerpen online..nk bc novel mls sbb berjela..dh la virtual..kalo fizikal tu feel la siket...huhu

Dh lama rasenyer x membace cerita2 panjang & separa panjang since deliveredkn my Qaisara...haha

Bile dh start nie mmg harus la penyakit time study dulu dtg semule...

--- ketawa sensorang...
--- sengih sensorang...

--- PENDIAM...

HaHa...

smpkn MEM & anak2 die pon pelik dgn reaksi aku membace...mcm kusyuk gile...ekek


Tetibe terigt time kat kolej dulu...kalo skali dpt membace...mmg payah la aku nk berganjak dr katil...& member dorm akan buat dono jer kalo aku sengih & ketawa sengsorang..

sbb stiap yg bc novel mmg akan begitu keadaannyer...setuju ke idak??haha



tp skrg time keje aje la aku boleh curik mase utk membace..kalo kat umah my Qaisara is my priority...huhu


end

0 comments: