Tuesday, February 04, 2014

Terdampar..Day 3

As Salam

Entry : Kesengalan

This day..aku rase mcm orang dalam pantang...punyalah sakitnya badan aku ni...especially belakang...mgkn sbb duk hayun tukul tu kot..

Adoi!!!!
Rase mcm nak menangis je ok..haha

Tapi pepagi kami dh htr my BIL ke Tunjung sbb dia ade badminton tournament..Lepas hantar, aku, Hata & my Qaisara..mmg memanjangkan langkah ke Pasara Besar Tunjung...kiki

Saje je melepas rindu & gian..haha
Actually aku mintak my FIL buatkan sambal velacan versi KB..guna cili hijau kelate tu..sedap wehhh..mmg terangkat kalo makan..haha..then sangkut 3 lai sarung bantal & beli ikan bilis utk bwk blk KL..murah kot..haha

Blk umah terus melepet je smp ke mlm...wa!!!!!!!!
Upah buat che mek yg sgt behave mase kami mencuci mate kat pasar besar Tunjung...kiki

Malam tu, kami makan nasi lemak yg my MIL masak..Hata tlg masakkan sambal ikan bilisnya..ok la kan??aku nk menolong udah x larat...

Malam tu jgk aku paksa Hata tlg urut..pdhal..Hata pun sengal2 jgk..kiki



End

0 comments: