Tuesday, June 30, 2015

Ramadhan 13 : Bangi Gateway

As Salam

Sape penah g Bangi Gateway.???...
Aku baru je blk dr sane..itu pun my SIL yg bawakkan..hoho

Suasana dkt sane damai aje tau...x payah nk berlaga badan nk memilih kain...huhu..Byk kedai..Byk jgk pilihan..1 kedai yg menarik minat aku is CK RAHIM...Kalo dkt KL dieorg just jual majoritynya adalah brooch & a few tudung...dkt Bangi Gateway nih...HANYA TUDUNG..SHAWL..INSTANT SHAWL dgn harga yg hampir sama dgn MUAZ textile...Rambang mata aku tadi..huhu..

Sempat rembat sehelai instant shawl utk che mek & sehelai utk aku..wakaka...
Warna fevret che mek..PURPLE..layankan...beria request nk pakai time tu jgk..bile dipakaikn..tahan 10 minit je..lepas tu mintak bukak...huhu..Nnt time raye aku paksa pakai lama2..hoho

Memang rambang mata wehhhh...Rege jubah pun xde la melampau sgt..berbaloi la...x jauh pun dr rumah my SIL..so afe chance la nk heret Hata plk g lepas nih..hoho




End

1 comments:

Mar Mansor said...

comel cek mek bershawl