Tuesday, July 14, 2015

Jalan2 Pengkalan kubor...

As Salam

Aihhh..tetibe rase lama plk senyap dlm blog nih...

Actually ade cerita SUPER DUPER SENSASI nak share...Tapi nnt aku dapat pegang laptop dulu ek...baru best nak cerita..nk edit gambo...nk tepek gambo segala bagai...huhu
Disebabkan LATEST NEWS dibekukan untuk sementara waktu...makanya..moh le kite cite yg "Lontar ke belakang"..haha..
X igt ramadhan keberapa..aku ajak Hata ke pengkalan kubor sebab aku nk beli coklat...x boleh blah ok...nak cekelat bebas cukai..haha..

Plannya hanya kami sekeluarga je yg pegi...bile Hata btau pd my MIL & SIL...Udah semua pakat nok gi doh la...Dari pkol 10 bwk ke pkol 11 baru gerak dr rumah...Plan dari pkol 11 smp sane..sudahnya...pkol 12 baru smp sebab jammed..KB and kwsan yg sekelilinya ni...bile nk dekat time perayaan besar2 gini..Jammed die dh nk mcm sama or LEBIH dari KL..kiki..

Kalo nk ke bandar tu..kena pilih..samada nk g time pepagi..or g nail moto je..nk naik kete...alamatnya..mmg agak berjam la mncari parking...

Ok..kembali ke siaran utama..haha

Smp2 Pengkalan Kubor...
Aku layankn langkah my MIL and SIL...
Tapi yg layan is my MIL sbb die yg SHOPPING bykkkk..dari aku..aku just beli kelambu..baju kaftan..cap & selipar che mek jer...kiki..AND..COKLAT..
Berselfie welfie sementara tggu yg lain siap...huhu

Smp rumah dh pkol 3pm++
Semua kepenatan..

Then malamnya aku ke Bandar KB..Nite Market a.k.a..org kelate panggil PADANG BAS..Bile aku post gambar ini pd my k.cik..udah nak jgk la plk...

Alhamdulillah jmp dkt situ..kalo x jmp..x kose teman ke sempadan thai tu lagi..haha


Alhamdulillah...
Siap sudah persiapan Aidilfitri tahun ini...
Hanya ada 1 ke 2 perkara je lg nk kena settle..PENDING STORY...nnt kite sambung ye...huhu



End

0 comments: