Wednesday, July 08, 2015

Kisah Qaisara : 2 in 1

As Salam..

Kisah bangun pagi tadi...

Sejak dari jam 9.30pm smlm.che mek tdo tanpa minum susu..bile trsedar jam 9am..harus la che mek dahaga kan??Ok..kite upah susu...lepas abih susu coklat...che mek request nk thk cite dkt gadget...mentang2 la ade WIFI..dah pandai request nk tgk cite itu & ini dgn aku sebut huruf...che mek type sndiri...

Mase menonton...harus la aku ade skali berguling dgn che mek..tetibe je che mek tgk kaki aku dan ckp...

"Dah lama Sara x picit kaki ibu kan?"

Aku : "Haah la..tolong picit sikit.."

Maka..mengesot la che mek menuju ke kaki aku..seret jgk screen gadget hala ke che mek...
Massage sambil menonton
Inilah hasilnya..sambil menonton sambil picit..agak2..mane yg lebih che mek fokus???hihi..kalo dulu2 aku geli sikit bile che mek sentuh kaki aku sbb tgnnya comel sgt..La ni...ok dh..terasa dh memicit tu..kiki.

Thx anak...



Nnt raya ibu bg duit raya ye...huhu



End

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

semakin bijak dah che mek nih dah... dah boleh beradik dah...