Wednesday, October 28, 2015

2nd Pregnancy Journey : D.I.Y Bed Sheet Set

As Salam
15-06-15

Si adik dh brusia 37 mggu skrg.. Kalo ikut perkiraan sudah mncecah 2.9kg.. No wonder waktu ni pergerakan aku makin mnyiput...kikiki

Alhamdulillah, semalam (140615) aku berjaya mnyiapkn set bantal kepala, bantal golek & tilam utk si adik...
2 sites set tilam & bantal...
Aku memang sengaja jahit pesen ini sebab rase mcm nk mempelbagaikan pesen..kiki..
Agak2 bosan kale biru, kite tukar kaler coklat plk...huhu
Semalam berjaya habiskn mnyumbat kekabu dlm tilam..Lepas tu letak clip button & bersihkn kekabu2 yg ada melekat..

Then semalam jgk aku kemaskn 50%  brng yg perlu dbawak ke KB utk spjng tempoh aku brpantang & Aidilfitri nnt...
Tggi mnjulang..hahaha
Aku mmg siapkn setempat..Nnt senang utk Hata amik, susun & masukkn dlm kete..Aku buat gini sbb risau nnt ade yg trcicir jer...Letak setempat senang...

Ini baju raya aku x basuh & susun lagi..
Harap2 la sempat & masih berkemampuan utk mngemas...huhu





#throwback
End

0 comments: