Tuesday, October 20, 2015

Disney Teether

As Salam

Memandangkan si Ammar dh suka sgt dgn jari jemari dia yg kecil molek tuh..Makanya aku plan nak gantikn jari die dgn something yg Ammar boleh kekoh a.k.a gigit utk menggantikan jari jemarinya..

Maka smlm lps je amik mereka berdua..Terus aku ajak Hata singgah Manjaku...

Aku amik yg PALING MURAH...FREE BPA..haha
Beli mahal pun bukan smp ke besar Ammar nk kekoh..Paling lama pun 3 bulan lg je..Next year Ammar dh boleh makan..So kite dh boleh bg die kenyang..hoho
Gaya mcm pandai sgt dh memegang..tapi hakikatnya sokmo je terlepas..last2 jari tu jgk jadi pilihan..haha
Tapi aku perati Ammar x berapa suka sgt kekoh mende nih...Mgkn ianya agak keras sikit kot...huhu

Xpela..Kejab je..3 bulan je..Lepas tu kalo kekoh jari aku suap je makanan..haha

Tetibe rase x sabar nk buat makanan utk Ammar..Zaman che mek dulu aku MALAS..haha

Pagi tadi pkol 5.30am mata Ammar dh terkebil2 smp la waktu kami melangkah kaki keluar rumah pkol 7.30am..Masuk je dlm kete...X smp 10 minit dah tidur...huhu..



End

0 comments: