Monday, October 19, 2015

Semangat Mengumpul EBM

As Salam

Seperti ibu2 yg lain..aku pun x terkecuali nk mngumpul seberapa byk yg boleh my EBM..Pelbagai product dh try..tp mcm biase jgk hasilnya... So ape kate kite back to basic dan add on sikit2 je yg lain2 tu..huhu

Bersemangat aku membeli mini fridge ni mase dlm cuti hari tu..
Stock susu yg akan aku minum stp pagi selepas bersarapan bersama dgn kurma..
Ice bag tu utk aku bwk blk skali dgn hasil pump dkt opis..
Susu + Kurma
Alfalfa makan after lunch..

Setakat ni..3 perkara ini yg mula menampakkn hasil..
Tak lupe jgk utk dinner aku makan sup lobak putih..
Pagi sebelum pergi kerja..minum susu anfa mama A+ coklat..
Aku harap semua ni akan mnjadikn hasil EBM aku meriah mcm mase mula2 dulu..
Semoga Allah swt memberkati segala usaha aku..
Semoga Allah swt perkenankan niat baik dan suci murni nih..
Amin



End


0 comments: