About

Tuesday, June 28, 2016

Sambal Tumis Ikan Bilis & Terung Pipit

As Salam

Tak igt ramadhan yg ke berapa kami terliur sgt tengok terung pipit dlm bungkusan..elok je hijau2 bulat2..kiki..

Plan nk masak nasi ayam terkubur & terus tukar plan masak nasi lemak berlaukkan sambal tumis ikan bilis dgn terung pipit nih...Add on jgk hati lembu masak kicap...Actually aku nk masak goreng kunyit je..Agaknya byk sgt memikir..Terus prepare bahan2 utk masak kicap..huhu
Lauk fevret jgk nih..
Kalo dulu2 dkt kg..
Lepas mak masak..mesti mkn dgn nasi panas..
+ kicap sikit...
Pedas plk..Perghhhhh..Layan..huhu
Hati Lembu masak kicap
Menu tersilap..Tapi layankn aje..kiki


Semalam berbuka dkt luar bile otak rase mcm TAK LARAT nk masak...huhu

Berbuka dkt uptown D'sara yg lama...
Makan nasi goreng cina + siput belitung a.k.a siput sedut..
Layan jgk..

Hari ni kena blk rumah terus sbb nk siapkan biskut raya..huhu



End

3 comments:

Mar Mansor said...

makan sahur..panas-panas lauk apa pun sedap je kan..

this ni3za said...

Adehhh...Mkn time tu pun layan jgk tu mar..huhu

budoxe lee said...

pergh sedapnya
terliur bak hang

done follow~