Monday, July 25, 2016

Tudung Saji

As Salam

Semalam Hata ade event dkt Times Square...So tggllah kami 3 beranak..
Lepas je Hata pegi Ammar pun tido..Mengantuk sgt sbb pkol 6.30am dh bangun..
Che Mek pulak x tido2...Sabar aje la...Tahan sgt kantuk lepas tu mula la buat perangai..Mujur buat perangai time Hata dh blk..hoho

Dlm pkol 12.30tghari tu Ammar dh bangun..Aku pun ligat masak mknn tghari anak2...Masak yg simple2 je..Goreng macaroni, hot dog dgn kepok..

Lepas masing2 dh RECHARGE energy..Mula la sel2 OTAK BERHUBUNG...
Tudung Saji!!!

Adehhhh..
Nak gelak ke nk marah?
Ke nak join tolak sekali?

Ini lah akal anak2 aku yg nk membesar...
Yg duk dlm tu sengih je memanjang..
Yg si tukang tolak ketawa berdekah2 sbb tgk si penumpang tersengih gumbira...
Bile stop...si penumpang mintak ditolak lagi...
6 kali ulang alik si tukang tolak dah penat...Dh xmo layan...
Rase2 ape reaction si penumpang???
Last2 aku simpan tudung saji tu..

Tgk tv & buat sepah lah korang dkt hall ni...
Janji xde yg merengek mintak tolak & merengek xmo tolak dah.haha


Trick paling best che mek...
Time aku duk dlm bilik..Dibawaknya si adik keluar bilik
Time aku duk dkt hall..Dibawaknya si adik masuk bilik..
SEBAB??
Sebab che mek nk dukung si adik...
Aku ni risau bile tgk che mek dukung Ammar....adehhh..
Keluar bilik..Masuk bilik je activity aku smlm..
X bleh buat kerja rumah..huhu






End

2 comments:

Kak Vit said...

seronok tengok anak-anak membesar.. macam-macam idea mereka nak buat mainan.. 😄😄😄

Cik Itah said...

Heheh seronok mereka main ngan tudung saji ya.. Hehe