Wednesday, December 14, 2016

SUKHUMVIT GARDEN MRR2 Contact Number

As Salam

Sejak aku up cite makan dekat kedai atas nih sebelum ramadhan yg lepas...Agak bertalu2 jgk org KOL NOMBOR HP aku utk BOOKING makan dekat sini..Adehhhh..lenguh jgk la nk mnjawab..Naik juling jgk la mata aku tgk balik entry yg sebelum ni..CONFIRM 1000% xde pulak aku letak contact number aku dekat entry tu..

Pernah sekali akak yg kol mcm x puas hati bila aku cakap aku ni xde kena mengena dgn SUKHUMVIT GARDEN nih..Siap tanya lagi..

" Awak keje situ ke? "
" Awak tukang masak sane ye? "
" Awak ade sedara keje sane tak? "

Adehhhh...Semua tu tak xde kak!!!!
Ade jgk yg mcm marah2 cakap..

" Eh..Apesal dkt internet letak number fon awak? Betul la nombor yg saya kol nih.."

Sedih tau..Nak ketawa or nak marah blk...
Smp ke hari ini pun ade jgk kadang2 terselit 1 - 2 number kol tny ttg contact number kedai nih..

Sooooooo...Semalam, memandangkan MRR2 jammed tahap xtau kepala ekor, aku decide utk makan dekat SUKHUMVIT GARDEN ni je...

Sebelum masuk aku dh snap siap2 contact number kedai ni..Moh layan..huhu
Tomyam SUKHUMVIT
Boleh la...
Kerabu Sotong..
SEDAP!!!!
Recomanded!!!
Lagi 2 menu kami is tomyam putih & telur dadar..
Alhamdulillah..Semua berjaya berparty in my tummy..hoho

Meh layan package yg kedai ni sediakan :

Untuk wedding pun boleh...
Kedai ni ade sediakan 1 bilik / dewan mini.. 
Catering Package boleh kol number nih...

Nak booking or tanya lebih...
Boleh kol number bawah ni :




So...
Harapnya membantulah ye...






End...

0 comments: