Wednesday, December 07, 2016

Weekend : Star Wars - Rouge One

As Salam

Sabtu lepas Hata ade event star wars dkt Jaya One...Hata pegi pun dh tghari sebab menyiapkn costumenya...hoho

Aku pulak duk rumah smp pkol 5pm..lepas tu beranikn diri utk ke sana jgk guna uber..
Alhamdulillah kami selamat sampai walaupun x confident dgn drivernya..haha

Smp2 time tu star wars crew announce ade coloring contest..Che mek cepat2 mintak aku letak namanya sebab mek ni pun nk join jgk..Mujur la sempat..hoho
Coloring Session...
Khusyuk sgt mewarna..Walaupun just dpt consolation, tp che mek tetap enjoy..hoho
Blk dr Jaya One kami singgah OU..Dinner dkt sane then blk rumah..
Hata the Boba-Fett 

Ahad, Hata kena gi Jaya One pepagi sebab tghari dh kena ade dkt Klang utk Cosplay ini :
The Ultimate Cosplayer...
Sepanjang dkt rumah, aku melayan aje la anak2 menjerit..buat selerak..kadang2 aku pun sama jgk mnjerit...hoho..

Tghari turun bwh bawak bodyguard 2 org nih g beli barang basah...
Lepas je dieorg tidur, aku pun bersilat pencak masak dkt dapur...Dapat la masak ayam masak lemak cili padi & sayur campur..

Pkol 4pm anak2 bangun, aku bg dieorg mkn pulak...
Pkol 8pm Hata smp rumah, jamu asben pulak..Anak2 join sekali jgk...
Nmpk x awe saya??? LEFT HANDED!!!!
Siap cicah2 jari menghirup kuah masak lemak cili padi ibu....hoho
Awe saya!!!

Baju tu baru je aku pakaikn sbb awe ni baru je mandi....
Udah kena tukar baju lain..Duduk rumah pun sehari 2-3 pasang baju..Kalo g school dah confirm2 dah 3 pasang..Blk rumah salin lagi kalo Ammar x tdo dlm kete...hoho


Ok..Itu je cite weekend..
Nnt cite ttg anniversary plk ye?hoho




End

2 comments:

Cik Itah said...

seronok weekend nya hihi

Mar Mansor said...

rajin hatta join cosplay eh