Monday, January 09, 2017

New Gear For Anniversary

As Salam

Hari yg aku cite aku g lowyat last 2 weeks..Dalam mencari laptop fan Hata, aku jumpa jgk hadiah utk anniversary kami (bahagian aku)..Haha..Hata dah dpt topeng BooBa Fett dari aku as our anniversary gift...Cume that time aku punya je belum dpt lg..Actually Hata dah belikn online dkt LAZADA since before xmas hari tu lg...Tapi xtau la kenapa sender refund blk dgn alasan NO SUCH ADDRESS...Pelik tau..Alamat delivery aku x pernah berubah...xpelahhh..xde rezeki nk beli brng tu kot..huhu

So alang2 ke LowYat, mmg aku mencari la brng yg aku nak tu..hoho
Bluetooth Headset

This year kami decided utk pilih hadiah sendiri....Ok la kan??
Aku pun xmo mintak yg diluar kemampuan masing2...Janji ade sudah..Lgpun aku mmg memerlukan headset ni...

Headset sony yg lama dh x dgr sebelah sbb hari tu aku kelam kabut brlari nk ke LRT..Mase nk tag ID dkt lobby opis, wayar headset tu tersangkut pada kotak scan card...terus pekak sebelah headset tu....hukhuk..

Memandangkn hadiah kali ni kami boleh pilih sndiri, makanya aku pun pilih la yg dkt atas tu..huhu..Kali ni aku nekad nk beli yg wireless..bluetooth,...Nk beli yg siap boleh masuk micro SD card boleh tahan jgk rege dia....kiki..Pilih yg ini pun ok dah...Huhu..Dapat pulak fevret kaler...Eheheheh...Fefeeling sgt tau..hoho

Jgn xtau..Mase aku beli headset ni, che mek pun nk jgk ok....Mujur la mase jalan2 dkt publica hari tu jumpe headset yg BUDGET..terus grab 1 utk che mek...huhu

So, start dr last 2 weeks, aku dh boleh berada dlm dunia sndiri tiap kali blk dr keje..Dah x dengar dah gossip2 akak blk keje dlm LRT....huhu..



Something will happen soon or later...
Hati ni berdebar2 sokmo bile Hata usulkan ttg itu...
Hmmm....
Doakan aku kuat ye kawan2...




End

0 comments: