Thursday, January 12, 2017

Target 2017

As Salam

Dah nak masuk tgh bulan January baru terkedek2 nk update Target 2017 kan?huhu...
Takpe la..Janji ada target....kikiki

Actually aku xde pernah nk ber-target2 nih..Tapi tetibe rase mcm tahun ni kena lebih ISTIQOMAH untuk mencapai target yg satu ni..Demi utk kesihatan aku jgk...huhu

So start dr last week, aku mulakan dgn BERZUMBA dekat rumah...Every weekend lepas sarapan aku buat Zumba dgn che mek...Hata kena jaga Ammar..Aku risau je kalau2 tgh syiok duk berZumba Ammar dtg...Boleh jadi insiden perlanggaran dkt situ..kiki

Setakat ni ade 2 lagu yg aku suka & boleh follow step dieorg...
Zumba
Lagu : Sia dari Cheap Thrills ft Sean Paul..


Zumba
Lagu :Dont let me down

Both song with the Zumba, kalo korang ikut..Mmg confirm berpeluh...Seronok tau..kiki
Aku plan lepas CNY ni nnt, nk masuk kelas Zumba...huhu


Target 2017 aku is :

#fitmybody
#callingfor48kg





Harap2 aku terus istiqomah buat activity nih..huhu





End

1 comments:

Cik Itah said...

sy da lama teringin nak ber zumba tapi takda kawan.. segan pulak nak daftar sorang2 huhu