MiangKam - Thai Food

As Salam

Semalam my bos bawak her new fav. thai food / appetizer ...MIANGKAM
Bahan2...
- Kacang goreng
- Cili padi
- Halia
- Bawang
- Limau kasturi
- Ikan bilis goreng
- Kelapa goreng
- Daun kadok
- Sos

Memula tengok rase mcm BOLEH KE AKU MAKAN??
Tapi bile dh dikumpulkn semua tu, lepas tu dh masuk dlm mulut & kunyah...
SEDAP WEH!!!!!..hoho

MIANGKAM

Semua bahan2 ni,korang boleh masukkan sesuka hati banyak atau sikitnya...
Mcm aku, aku letah lebih sikit halia...huhu
Sos dia tu sedap...Tapi xtau buat dari bahan ape..huhu



Korang dah try??
Try la..Sedap..
Bau daun kadok tu xde la kuat mcm bau daun sirih...huhu





End

1 comments:

apa tu? kejakunan sikit..hihi..sedap eh.macam makanan sihat je tu

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top