MiangKam - Thai Food

10:47 AM

As Salam

Semalam my bos bawak her new fav. thai food / appetizer ...MIANGKAM

Bahan2...
- Kacang goreng
- Cili padi
- Halia
- Bawang
- Limau kasturi
- Ikan bilis goreng
- Kelapa goreng
- Daun kadok
- Sos

Memula tengok rase mcm BOLEH KE AKU MAKAN??
Tapi bile dh dikumpulkn semua tu, lepas tu dh masuk dlm mulut & kunyah...
SEDAP WEH!!!!!..hoho

MIANGKAM

Semua bahan2 ni,korang boleh masukkan sesuka hati banyak atau sikitnya...
Mcm aku, aku letah lebih sikit halia...huhu
Sos dia tu sedap...Tapi xtau buat dari bahan ape..huhu



Korang dah try??
Try la..Sedap..
Bau daun kadok tu xde la kuat mcm bau daun sirih...huhu





End

You Might Also Like

1 comments

Like us on Facebook