Monday, May 16, 2011

I Got What I Want..So Lets Try It Excitedly..keh3

As Salam

entry: excited siot!!!!

Jumaat Lepas aku OFF DAY so already make an-appointment dgn hata tuk g kedai SINGER..
kan aritu aku ade story pasal mesin jahit SINGER..

Dong dang dong dang...so aku pon amik la mesin model 2259 tradition nie...rege mmg bwh rm1K..aku org baru dlm dunia jahit menjahit nie..so x payah la nk amik yg advance2 kang trus hancur mesin tu aku kerjakan..ek3

so ini la mesin pilihan aku :So dgn semangat yg berkobar2 trus try buat..byk kali jgk la aku kol my K.Yang tny ukuran itu & ini..aku nie bknnyer x penah menjahit yg basic2..tp dsebabkn dh lama ku tinggalkn dunia menjahit nie...trus memory tu kabur2 jer ek3

1st thing yg aku try harus la seluar & gaun my little Qaisara..ek3

moment menjahit gaun...

Jeng..Jeng..Jeng..!!!
the best result i ever had..
the pants...!!!!
!!nie pinggang seluar yg 1st time berjaya keh3
the kaki seluar :

Last but not least :
Pinky Pillow case hu3
front
back

hah!!! nie la hasilnyer...mmg gian nk menjahit pattern yg laen bile yg satu nie dh success..ek3
nnt kalo ade lg aku comfirm akan update...(lmnt dgn cpt je)hu3


thx a lot to HATA sbb support aku 200% dgn new field nie...ek3





end

0 comments: