Monday, January 16, 2012

Rindu....

As Salam

entry : wallawehhhh!!!

Smlm aku rindu tahap nangis sok sek sok sek..
then lps manghrib trus kol my Qaisara...rindu giler dowh...sbb kelmarin x sempat nk kol...
skrg kalo shari x kol mmg aku rase x lengkap hidup...(mcm time bercintun dulu la...ki3)

Then smlm aku kol & talk to her...mule2 mcm merajuk..ek3..biasenyer tiap kali aku ckp "sape name Siti Qaisara angkat tangan..."..aku akan dgr my Qaisarea mnyahut...tapi smlm sket2 jer dpt dgr..then dpt dgr my Qaisara ketawa..hu3..lega sket hari aku dpt dgr suare my Qaisara...

smlm aku off day...x g mane2 sbb Hata tetibe nk jd suri rumah..waktu pg je kami kuar g bli sarapan & lauk...pastu smp ke pagi tadi baru kuar umah...hu3

tp smlm ptg tetibe aku rase sebak..(penangan x dpt kol kelmarin)...
cium bantal my che mek then teresak2 tetibe...thern wa!!!!!!!!!...tetibe nangis MACAM kene marah...
hata pelik apesal aku tetibe berhingus...ha3


x sabar rasenyer nk tggu 27hb nie...InsyaAllah kalo ade rezeki aku & hata akan blk klate htr brng sket2...mane2 yg termampu kete hangkut...lepak sane dlm smggu then blk kl smule dgn my Qaisara sbb that time aku dh x bz..hata pon same..so baik aku bwk my Qaisara blk kl smule...x same hidup berdua time xde anak dgn hidup berdua time my che mek kat tmpt lain...hu3




end

0 comments: