Wednesday, February 27, 2013

BROGA HILL - 3

As Salam

entry : lagi dari part 2

Lps matahari totally terbit..aku turun ke bukit pertama...
Time nie ade budak cramp..smp meleleh2 air mato tahan sakit...kesian..tp aku nk tolong pun x dpt sbb x pandai..haha

So layan lagi gambo yer...

with sunrise... 
with the staff yg follow...bukit pertama
sengih lps dpt mkn sandwich 2 keping roti sorang..huhu
main panjat2 batu la pulok...kiki 
ready...jom posing smp pening..haha
budget...
my Bata sport shoes...eheh
turun dari batu...
Nk turun bwh dh..posing dulu seround..eheh
kene turun ikot ni..
curam gile dowhh..
tetibe aku mcm berfikir...
Ya Allah...
Mcm nie ke jalan yg aku lalu & daki dinihari td???
Gile danger..haha 
ini la jalannya...udah mcm 80 darjah dah...
Alhamdulillah...
Smp jgk ke bawah... 
Posing lagi..haha 
Around pkol 9++am kami dh smp kaki bukit...
Time nie tgh lepak kat sebelah kedai yg jual mknn & air...
Sementara tggu group lain turun so kami lepak sini dulu
lepaskan penat..haha

bergambo kenangan di kaki Bukit Broga...
Nk amik gambo awal2 dinihari td x nmpk...siang2 nie aje la baru nmpk nyer


B4 gerak ke bas..aku & 1 of the staff sempat singgah kat auntie juah t'shirt BROGA HILL..die jual murah je RM15 sehelai...Bayar la rege sehelai..jadila kan?? buat kenang-kenangan..eheh


Ok...
Sambung entry lain plk...
Gambo berkubang di SUNGAI TEKALA...huhu


end

0 comments: