Thursday, February 07, 2013

Cari Gali...

As Salam

entry : Middle Of March

Kepala ligat memikir lps abih project dgn client yg skrg nie kat mane nk CARI GALI kerja lain...hoho

Bukan dieorg x offer utk continue dgn dieorg..tp aku nie aje yg xmo..haha..
Mls nk kerja dgn org yg liat nak mam..bagi kerjasama..pastu gile susah ko sekadar nk senyum bile bertembung...(ala2 kekwat gitu..pdhal umor under age lg kottttt..budget bagussss..wuekkkk)..
Dieorg ade jgk counter offer dgn aku..tp rase mcm ape yg di offer tu still xdpt tarik minat aku...eheh
haha..logik x alasan aku utk x smbg job nie dgn dieorg???eheh

Now aku dh start keje cari gali any available job lain yg ade related dgn my experience...
Mmg bukan senang nk carik keje skrg...
Tp rezeki Allah kite xtau...Allah tau dimana & bile rezeki tu akan diberi pada kite...
So skrg terpulang la pd diri sendiri nk berusaha mencari / biarkan aje dgn tggu & tggu & tggu...eheh
Mcm smlm..my ex-opismate dulu tetibe offer job..tp aku plk xdpt nk grab sbb KEJE SHIFT...

So x dpt yg ini...
Mgkn ade rezeki yang lain kat tmpt lain...kannnnn

Masa x menuggu kite walau pun jam kat atas tu dh terkopak...
Its Just like ... our time is running out...(berlagu muse la plk pepagi nie..haha)

Ok la..
Pencarian harus diteruskan...

Lps lunch hour nie kene jmp client kat KL sentral plk utk htr dokumen & having a little discussion..
Nk gi pagi2 nie client tu x free plk..eheh


end

0 comments: