Kasutku yg Bising...

As Salam

entry : kelentung...kelentang...

Hari ini disebabkn opismate btau aku MELAWA..terus kasut / sandle keje nie bising 1 opis tiap kali kaki melangkah..haha


Owhhh!!!cite ttg kasut tetibe rase nk share story time aku darjah 4 dulu..
Aku ikut unit beruniform berkhemah kat sekolah..paginye pkol 5:30am dh bgn berebut tandas sekolah utk mandi & solat subuh..lps solat kami 1 bas ke BUKIT TUNGGAL di kampung Gajah..

Time tu syioookk sbb mendaki ramai2 dgn cikgu-cikgi..excited giler smp kendong beg berisi air masak 1.5L pun x terase beratnya..haha..Smp kat puncak rase mcm best gilerrr..tetibe teringat cite2 dlm drama tv..kahkahkah

Mase dah turun dr bukit & menuju ke jln besar, tetibe aku rase mcm brjalan senget sebelah...pastu dari belakang dgr member panggil sambil angkat tangan & tunjuk tapak kasut sekolah aku yg dah tertanggal...hahaha..Smp aje kat sekolah cpt2 tukar kasut ke selipar..kemas2 brng2 & blk umah yg x smp pun 300 meter dr sekolah..kikiki..Smp umah suare dh hilang..tunjuk kasut pd mak & my mak hanya mampu menggelengkan kepala jer..mujo la mak mmg dh siap2 blikan kasut 2 pasang..kiki


Today, lps keje Hata ajak g Mid Valley...
Rase2 ade chance x nk dpt kasut keje baru???eheh




end
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top