Dah Boleh Menyanyi...

As salam

entry : Lagu raya & hafiz hamidun

Sepjng 2 minggu b4 raya lps & skrg..Hata install VC(video clip)..Hafiz hamidun - zikir terapi & 2-3 lagu raya ct nurhaliza...mmg everyday brmain dr HP Hata bila ia brada dlm tangan my Qaisara...

Then within this week both of us just realized my Qaisara mula ikot menyanyi dr mane2 lagu & zikir tu...mcm lagu raya ct..

Mari puji-memuji (x pandai sebut lg)..kepada Tuhan (sebut sebijik..terang & jelas sebutannya)..

Then zikir terapi Hafiz hamidun..

Laila haillallah..Muhd Rasullah..(sebut sebijik..terang & jelas sebutannya)...

Bermula dari situ..tiap kali dgr je sebutan dr my Qaisara aku akan senyum meleret smp rase nak menangis...terharu yg amat...

Aku x penah lupe tiap kali nk masuk rumah..rumah sendiri / org lain..WAJIB bagi salam..x berbutir sgt pun xpe janji ucap salam tu...

Hari tu (lps pose) kami smp umah awal (lupe plk dr mane)..then aku masak dekat rumah..kebetulan masa nk mkn tu azan maghrib..cpt2 my Qaisara tadah tangan & ask her ayah utk bc doa mkn...this is bcause tiap kali brbuka HARUS la kita bc doa brbuka sebaik dgr azan kan???huhu..


Tetiba hari ni aku dgr my Qaisara nyanyi..kosong..kosong..kosong.. ( Lagu Najwa Latif kot..)haha



Harap2 my Qaisara dpt mengenal huruf dgn cpt...mengenal warna jgk...she's almost 3 years..Aku hrp sgt ade perkembangan yg baik dari my Qaisara spjng duduk dekat taska tu...


end

Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top