Thursday, August 15, 2013

Jangan Tengok..Tak Payah Tengok...Baca jer...

As Salam

Entry : Syria - Mesir

Aku tgk ramai yg update ttg keadaan "DISANA"

Aku bkn x baca..bkn x tgk tv / YT ttg keganasan & kekejaman mereka...tp hati aku nie akan jadi secair air dikali taip kali bc / tgk..sedeynya smp tertibe rase sebak & tetibe rase mata panas brair...

Sebab tu aku mls nk update story-story itu dlm blog nie...

Hata sendiri dh sound.."Awak bc ayat dieorg aje dah la...x perlu la nk tgk2 gambar KALU HATI X BERAPA NAK KERING.."

Aku ni jgn kn kata cite...tgk gmbr keadaan dekat sane je dh layu...kalau tgk org gila pun aku dh sedey...tgk anak2 kecik yg OKU pun aku dh rase sedey smp lemah kepala lutut...Mmg tiap kali kalau g mane2 & Hata nmpk org-org gini...Hata sedaya upaya cuba utk elakkn dr aku nmpk..sbb aku nie brJIWA LAYU..

Pernah sekali dulu x pasti la aku nmpk ape & siapa..yg pasti mereka2 yg SPECIAL nie la...terus aku pandang aje tanpa kalih2..bile kalih mate aku dh berair...sebak tetibe..boleh???

Mase dekat BN Youth Career Fair dulu..aku sesaje amik mini test..sekali dpt batch kaler hijau..NATURAL..then tetibe ade aunty kat sebelah aku nie ckp..aku nie loving mother...wahhhhhhhh!!!!

Sebab tu la aku nie super duper over sensitif kot kan...kiki

Ape pun aku sentiasa mendoakan semoga apa saja yang terjadi DISANA reda dgn cpt...kita x kuat utk tlg dgn tenaga..kita x kaya utk tlg dgn kebendaan..tapi aku percaya kita cukup kuat utk Mendoakan kesejahteraan mereka disana..5 times a day..kalu mampu buat lebih itu lg bagus kan??



end

0 comments: