Friday, August 23, 2013

Merengek...

As Salam

Entry : join sekali

Salam Jumaat semua..
Pagi tadi hujan smp banjir dekat area Melawati & jem dr umah & sepanjang MRR2..aku gerak dr umah pkol 7.20am, plan smp taska my Qaisara 7:50am so we can breakfast together...tapi hampa bile dr umah ke simpang DUKE (dpn sikit batu caves) amik masa smp sejam..terus tawakal amik DUKE..alhamdulillah x jem..smp je sri rampai terus htr my Qaisara..then Hata htr aku ke LRT..pkol 9.30am baru smp opis...phewwww...

Okay...
Actually entry kali nie xde kene mengena dgn cerita diatas..cerita diatas hanyalah selingan sahaja...huhu

Skrg & sometimes aku akan SENGAJA MERENGEK dengan my Qaisara..asyik my Qaisara aje yg merengekkn?? Meh sini aku merengek sekali tengok che mek nk layan ke idak..kahkah..

Al-kisah smlm...& mlm sebelumnya...my Qaisara ajak aku temanknnya tidur sambil main HP aku..tgk video che mek sendiri la..tgk gamba la..tgk VC la..& main game also..the time che mek mainkn VC hafiz hamidun..dh smp separuh suddenly she fwd till the end & go to the next VC - LARVA...aku yg tengah syiok mulut terkumat kamit melayan nie harus la terkezut kan???..terus sengaja aku merengek minta re-play semula VC yg sblm nie...

Korang tau ape reaksi che mek???
Dipujuknya aku dgn tepuk2 kat bdn aku ni ikut dan ..sambil ckp.."nanti..sara nk tengok larva..jab eh.."
Bile aku rengek lagi.."She just say..shhhh..shhh..".Aksi memujuk supaya aku layan retek(sekali) Larva...Rengek lagi...member terus berpaling membelakangkn aku...terus ibu sentap..hahaha

Kekadang seronok jgk melayan che mek memujuk..hahaha

Oh ya...aku dh test keep asking my Qaisara with continuously question ...you know what???..she can answer all my & Hata's question..gile la wehhhh..smpkn aku pulak yg mati kutu nk tny ape lg supaya my Qaisara give-up...hahaha


Baru aku & Hata sedar...WHY she keep asking us this & that..maybe she knew / imaging we can answer all her question like she answer all of our question or she knew everything has their own answer..hahaha


end

0 comments: