Friday, October 18, 2013

Don't Touch ME!!!!

As Salam

Entry : Ngigau...

Smlm aku dah rase penat yg amat sbb mengemas 3 bilik...Hata handle hall & che mek...

Lepas mandi aku temankn che mek tido..

Tetibe aku rase mcm ade someone cuba sentuh aku tanpa rela dr tepi katil..(harus la bukan Hata..ekek)..then aku pulak duk mengesot menyempitkn diri ke dinding...konon2 nk lari..

Aku rase aku mintak org tu jgn usik aku smp aku menangis teresak2...

Tetibe terasa lengan aku dipaut & nama aku disebut...aku celik mata..peluk bantal patrick aku..then mengiring mengadap che mek yg tido lena (masih teresak2)...

Then Hata kejut...suruh aku bc selawat & al fatihah..Hata bg aku minum air suam...

Then terus aku pegang lengan Hata & lena smp ke bunyi alarm...kiki


Pagi tadi Hata tny..mimpi ape...aku pun cerita la A-Z..mamat nie bleh sengih plk...eheh...




Pelik mimpi aku nie..
Rasenye dulu pun penah jadi gini jgk...


end

6 comments:

Asha Lya said...

mimpi apa tu sis..kena kejar hantu ke hihi :)

Cik Itah said...

pelik ya..hihi

Ainim Rashihah said...

nasib cuma mimpi je

ayuzan said...

ngeri jgk mimpi tu kak..huhu

Mun said...

huhu..terlalu letih la tu yer sis...

thisni3za said...

Mgkn penat sgt kot...scary sgt ok...