Tuesday, November 26, 2013

Kuat Sentap!!!

As Salam

Entry : dah pandai...

Hai All..
Today saje nk story abt my Qaisara...
Aku x tau la mane che mek ni belajar..dah pandai sentap2 plk skrg...kiki
Aku tegur sikit terus lari g tempat lain & take time nk ok semula..kalo sentap dgn aku g dekat ayah..kalo sentap dgn ayah g dekat aku..

Pernah 1 day teacher ckp ade saje usik2 che mek..pastu teresak2 menangis..teacher said "Qaisara mcm MANJA..mgkn kena ade adik baru la x manja sgt"..hahaha...


Malam tadi xtau la mane silap kami..che mek ni sentap smp meleleh2 air mato..aku nk tepuk manja nk tido xmo..aku nk pegang tgn xmo..aku dukung lg la xmo..dengan Hata plk suam2 kuku je...

Last2 aku temankn kat sebelah sambil che mek layan tab android smp tido..

Haih...mcm2 perangai skrg ni...huhu



End

0 comments: