Tuesday, February 18, 2014

Big Bad Wolf Books SALE!!!

As Salam

Entry : 30

Smlm pepagi bangun mcm biase nak g kijo..pkol 7.30 gerak dari umah & directly htr che mek ke school. This time x bawak che mek dah sebab kan che mek dh start belajar, so mcm sayang plk nak pontengkn..hoho

Lepas htr, kami singgah breakfast kejab..pkol 9.30am dah smp MIECC..Alhamdulillah awal2 pagi ni mmg x ramai sgt rakyat menyerbu..so boleh memilih dengan tenang & aman..haha

Smp2 je aku & Hata separate..Hata g cari buku reference design & aku cari buku education utk che mek..then lepas settle carian buku designnya, turn aku plk cari buku aku..kiki

Ini lah hasil rembatan kami..:
Buku-buku Hata... RM98.00
Mickey with mic..RM10.00
Elmo with guitar : RM15.00 
Princess with question button. RM12.00 
Princess with mic : RM12.00 
Activity books..
Activity book Malay : RM2.00 each
Buku idea crafts utk ibu..haha RM10.00 sajo.. 
TER-rembat 2 novel RM5 & RM6...kiki 
Buku-buku riwayat nabi Muhammad s.a.w.. RM1.00 each

This time aku x beli byk buku cerita utk che mek...sebab terlalu banyak buku yg ade sekali dgn toy..memandangkan at this age my Qaisara tgh develope dgn something yg berbentuk education, so y not aku beli..mic & guitar ni pun education jgk kan? bkn nak galakkn che mek melalak...kiki

OTW balik perut dah mula menyanyi..so singgah keramat AU2 isi perut dgn menu ini :

Smp umah pkol 2pm..settle ape yg patut, terbuntang smp pkol 4.30..siap2, pkol 5.20pm keluar umah utk amik che mek...kiki



Alhamdulillah masih diberi kesempatan utk beli buku kat sini...mujur ade budget lagi..kiki




Korang ade yg dh pegi??



End

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

inilah masa kita nak bershopping dan memborong sakan kannn???