Tuesday, March 04, 2014

Haze & Selfie

As Salam

Entry : Selfie
Ini gambo dari opis aku smlm...Mujur lah ptg tu hujan..so xde la hidung pengit bau ASAP...

Pagi td pkol 5.15am dah bangun..siap2kn segala & pkol 6.30am gerak ke Subang Skypark htr my BIL blk KB..kami htr seberang je sbb hujan & jammed..kuase aku nak melepet dlm kete dgn jemmad dgn melayan che mek yg bosan duk lama dlm kete..kiki
Sempat berselfie laki bini..haha
Nmpk x cermin kete tu???berkabus je nmpknye..

Smp Subang Skypark pkol 7.30am..smp taska my Qaisara pkol 9.00am..aku smp opis pkol 9.29am..terus kelapan sbb x sempat breakfast..wa!!!!!!!!!

Bulat bebeno muke aye dlm gambo ni..bkn sbb camera effect ye..mmg realitynya pun sama jgk..Aku rase mcm dh berisi sikit sbb peha dah boleh berlaga...haha

Penyelesaiannya 2 je..either aku diet semula..OR Hata kene melobi bini beli seluar & baju yg lebih longgar..kiki



End

5 comments:

Mar Mansor said...

nampak berisi sikit tp tetap comeyy

Asha Lya said...

syukurla kat cna dah hujan kurang sikit jerebu

Farah Waheda Wahid said...

selfie husband and wife ni memang biasa...he he he...

thisni3za said...

Mar : Ahaks...Thx ya..jgn smp kene beli baju/seluar size L plk lepas ni sudah..haha

Asha : Yup..skrg pun nmpk mcm dh ok..

Farah : He he he..

JunAina said...

Baru nak tegur. Pipi tu nampak bam-bam!