Niat...

As Salam

Entry : buat PARODY plk..

Haiiiihh..byknye entry emo ..haha

Aku xde la nak emo mane sgt..tapi mcm aihhhh..nk luah jgk kat sini..haha

Baru2 ni kecoh dekat KLIA..yg bwk bubu la..bwk watermelon la...itu hal, biarlah "dia" & Allah aje yang kecek kiro nnt.

Tapi aku pelik..kenapa gedik mengeletek nak mem"parody"kn mende2 gitu?? kan Majlis Agama dah keluarkan yang mende tu udah mcm SYIRIK!!..lagi nak buat ulang tayang..dgn mende apa sekali pun, tapi kite as orang Islam, perlu ke nak buat ulang tayang?? Mcm xdak akai plk aku rase...mcm "dieorg" menyokong perbuatan tu plk..Siap ade yang pompuan pakai tudung yang join..

Sedar2 la wehhh..family pesawat MH370 duk bersedih menanti kepulangan orang tersayang..korang boleh pulak main2 dgn mem"parody"kn tindakan orang yg gitu...fikir la sikit perasaan ahli keluarga yang berkenaan.

Apa NIAT dieorg buat ulang tayang mende ni sebenarnya??? NIAT nak melawak ke?

Pada aku, dari buat parody yg merepek-repek tu..baik la kita perbanyakkan doa semoga pencarian pesawat MH370 ni diperrmudahkan..so that xde lagi timbul spekulasi-spekulasi yang boleh bikin orang sekeliling HOT (termasukla aku..haha)..


Ehehe..
Entry emo lagi...hoho
Layann..



End

2 comments

benda2 mcm tu tak elok nak di parody kan..tak ada akal dieorang tu

Reply

mengarut je...
dahlah tindakan bomoh-la-sangat tu sungguh memalukan Malaysia, dengan kehilangan MH370 lagi, korang nak calit lumpur ke muka sendiri dengan buat parody.

Tak salah pun buat parody. Tak marah pun. Tapi biar kena dengan gayanya. Kalau boleh jejaskan akidah, tak payah buat.

Kita sudah cukup matang untuk fikir mana yang baik dan mana yang buruk

http://cerita-adindabaizuramazlan.blogspot.com/

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top