Bee Boo Back..

As Salam

Entry : Pelik bebeno bunyinye anak oiiii!!!..haha


Kelmarin, tgh sibuk2 nk kemas2 katil ajak tido, che mek ni boleh pulak membebel..Bee Boo Back..Bee Boo Back..Bee Boo Back..macam happy bebeno dapat sebut perkataan & ayat tu..

Hata & aku dah pening dah..Lagu ape plk la che mek ni duk nyanyi..haha

Pagi tadi, masa dalam kete otw to school, on la lagu dekat bawah ni...


Part yang "The driver on the bus goes MOVE ON BACK, MOVE ON BACK!!" tu...
Che mek sebut Bee Boo Back..Bee Boo Back..

Idak ke jauh bebeno lari pitching lagu tu???haha

Layan la che mek..lama2 nanti harap2 betul la sebutan tu ye...

Lepas tau ape yg che mek sebut, both of us bantai ketawa x sudah...hahaha..
Kelakar ok..aku rase udah mcm mase che mek baru2 belajar bercakap dulu..boo back..boo back x sudah..haha

Lagu ni byk version..dulu2 mase che mek umur setahun lebih, aku sokmo mainkan versi Barney..huhu


Korang mainkn lagu ni x dekat anak2 korang??



End

3 comments

haha kelakar je che mek..tak apa la sis nnt lama2 btl la sebutannya tu

Reply

Assalamualaikum sheila datang blogwalking daripada blog kak mia liana http://www.mialiana.com/2014/04/senarai-url-blog-3.html

*takda anak lagi, hehe rasanya anak buah ada dengar lagu ni. heheee

Reply

alo lo lo, comelnya che mek...bee boo back, aunty ingatkan apalah tadi...

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top