How Hard is the Hardest to You..

As Salam

Entry : Mmmm..

Salam Jumaat semua..

As per title above...Kesukaran yang bagaimana adalah kesukaran yang paling sukar bagi anda?..byk betul perkataan "SUKAR" disitu kan?hoho

Hidup kite x pernah lepas dari sebarang kesukaran...pokok pangkal cerita, kite WAJIB minta pertolongan dari yang maha ESA kan?

Aihhh..semenjak dua ni..aku & Hata terlalu banyak memikir..sampaikn dkt opis pun opismate boleh perasan yg muka aku ni mcm muka PENAT MEMIKIR..

YES memang aku x nafikan..

YES aku memang MINTAK hari-hari dengan ALLAH swt supaya permudahkn urusan kami & beriknlah kami perkara yang terbaik & yang termampu oleh kami..

Terigt kata-kata ini :

Zikir Ringkas bila dalam kesusahan atau kesulitan...



Semoga dihari JUMAAT yang barakah ini, Allah berikn aku dan Hata sedikit ketenangan dan kekuatan dalam menghadapi UJIAN kecil yang diberikn OlehNYA..amin




End

Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top