Polisterin...

As Salam

Entry : Kaya tauke polisterin...

Tadi masuk opis lmbt sikit sebab nak settlekn 1 urusan ni...sementara menunggu pejabat bukak, maka aku & Hata pun isi la perut...

Sekali dapat makanan yang diserve gini :
Roti telur bawang..

Semua diserve dalam polisterin..customer yg order air sejuk, akan dpt dlm plastic cup..

Ini semua penangan catuan air..tapi dgr cite catuan akan ditamatkn..but x sure bile...masyuk la tauke polisterin sementara catuan berjalan ni..kiki


Harap2 aku x cherry berry la lepas ni ye..hoho



End

4 comments

salam. ehh?? semua da pakai polisterin..
btw menabung nissan :)

Reply

la.. ye ke? dah bercatu ni, otak kena kreatif la. kalau tak, sendiri yang susah kan,

Reply

Nasib baik kat rumah tak guna polistrine jugak...ehehehe...

Reply

alllaaa kesianya.. nk buat cmne kak.. kang pki pinggan biasa nk kne pki air basuh, kang tak bersih org complain lagi..

Reply
CodeNirvana
Newer Posts Older Posts
© Copyright My Story Board Published.. Blogger Templates
Back To Top