Tuesday, May 27, 2014

Durian..Durian...

As Salam

Entry : Durian Crepe KLCC

Tadi lunch hour aku g KLCC jab nk topup TnG..Lepas tu terus terasa nak beli Durian Crepe dekat Durian..Durian booth yg dekat depan UniqLo & Guardian..Teringin sebab last week or last 2 week opismate Hata bagi..Udah lama rasenya x dpt mkn durian crepe yg setanding dgn yg aku beli dekat bukit bintang dulu..huhu
Durian Crepe..

Satu pack RM4.50/2 pcs..aku yg lapar mata beli smp 2 pack...kiki..

Alhamdulillah dapat jgk melepaskan kempunan..haha...Sedap yg amat..Aku rase mcm dieorg guna isi dari durian Musang King kot..hoho

Che mek x layan sgt durian..apekes ntah..padahal masa dlm "oven" dulu aku makan je..cuma Hata yang pening2 lalat dari start aku preggy smp la skrg bile terbau durian..Mkn sikit2 ok la..



X sabar nak mkn..nk mkn dkt opis ni kang semerbak sgt plk baunya..hoho



End

2 comments:

Farah Waheda Wahid said...

lama dah tak ber-durian crepe ni..

Anonymous said...

saya pun sanggop beli durian crepe kat klcc ni jejauh hahaha.. kalo dak kat midvalley. biar mahal asalkan sedap peeergh..!!