Monday, May 26, 2014

Lost & Found..

As Salam

Entry : my Earing..my Subang..

Last few weeks, sebelah dari subang telinga aku yg comel tu titik (tertanggal) dari telinga..aku sedar pun bile che mek tegur telinga aku yg sebelah ni x lip lap lip lap mcm biase..huhu..

Terus aku menggagau mencari dalam bilik..Jumpa kacing belakang subang on the same day..tapi Subang masih x jumpe..Hati dh start sedey..tapi Hata said..jgn cari dalam keadaan kelam kabut..CONFIRM x jumpe..Aku pun PASRAH aje la...

Sabtu haritu, elok aje che mek tido, aku start mengemas bilik utk my k.yang..tgh2 menyapu dlm bilik tidur sendiri..tetibe aku nmpk bling-bling aje diblkg pintu..huhu

Alhamdulillah dah jumpe semula..Walaupun kecik, tapi tetap bernilai bagi aku sebab ini adalah one of bday present yg Hata bagi mase Bday aku last year..huhu

Alhamdulillah jgk sebab raye nanti xde la kopak Hata kene belikan lagi 2 pasang..(Utk aku & Che mek)..kiki



Korang pernah jadi gini x???



End

0 comments: