Monday, May 26, 2014

Wide Shawl..

As Salam

Entry : Bile mood datang..

Sabtu, Pepagi gi cari lauk, tapi x dpt sebab org yg mnjual x menjual..

Sabtu tghari, Hata gi main bowling utk rumah sukan opisnya..aku x follow sebab kesian ke che mek yg x berapa sihat kembali sebab kene hujan hari khamis hari tu..

Pkol 6pm my k.yang kol said dh smp HSB..Hata smp je rumah, letak lauk & terus amik my k.yang..Smp rumah my k.yang plk masak TOMYAM PUTIH..hoho..Gambo x sempat nk snap sebab aku udah kelaparan time tu..kiki

Malamnya, pkol 9pm ke UPTOWN Danau Kota..Smp rumah pkol 12tghmlm..Sangkut sehelai WIDE SHAWL dgn corak yg tgh fames skrg...huhu (femes ke?)

Ahad pagi my k.yang masak nasi goreng superb..haha..Then pkol 10am aku bwk my .k.yang ke masjid india cuci mata & cuci dompet..haha..then ke SOGO utk dieorg shopping baju raya siap2..huhu

Masa dkt MUAZ, my k.yang sibuk cari baju/tudung utk stp anak2 daranya..aku pun menyelit jgk..kiki..Hasilnya!!!
Ber-selfie dgn BFF & New WIDE SHAWL..hoho

Sehelai dpt dekat UPTOWN Danau Kota..3 Helai rembat dkt MUAZ..huhu..

Alhamdulillah so far pakai shawl ni xde la susah sangat..yang penting LEBAR & Senang nk cover mane2 yg perlu dicover tu..kiki..Actually wide shawl fesyen ini dah lama, cuma aku aje yg belum berkesempatan nak membeli..huhu..Bile dh beli sehelai & try..mula la rase nk beli lagi..dan lagi..dan lagi..huhu


Korang dh try wide shawl patern ini???




End





1 comments:

Mar Mansor said...

nice shawl..kalo leh setiap kaler nak ada 1 kan..hehe