Tuesday, June 03, 2014

Dinner Malam Tadi...

As Salam

Entry : Simple & Kenyang sekejab..haha

Smlm lepas amik che mek terus ajak Hata singgah 99 Speedmart dkt rumah sebab nk stock-up susu che mek..tmpt lain skrg ni belum ade SALE lagi.. Stock plk dh habis..Dapat 1 packet je dekat sane..Bile lalu depan kedai Sensei, mata aku ni cepat je nmpk kelibat deretan susu2 che mek..terus masuk kedai & Alamak OOiii!!!!..Lagi Murah dari 99 Speedmart yg aku budget mmg murah dari pasaraya luar sane..Ok..Rembat 2 pack..kiki

Then kami ke kedai jual brngan plastik & household lain plk sebab aku nk mncari cutter & pembaris besi..(macam dah dpt idea utk next bday card project - ORDERED)..hoho

Sekali kena paw dgn che mek plk..
Mini Washing Machine
Spinner die tu boleh berpusing dgn kederat 2 biji batery AA..
Jenuh la si ayah mncari kain perca..haha

Lepas siap2 semua terus balik rumah..selesaikan apa yg patut & mengelupur aku tggu Hata masak ini :
|

|

|

|

|

|

|

|

|

|
V
Maggi Ayam & Maggi Asam Laksa

Malam tadi tekak aku nak mkn Maggi Ayam + Telur + Sos Cili..hoho

Bukan x boleh masak sendiri, tp style aku & Hata lain..Alang2 Hata masak utk diri sendiri..Apa salahnya masakkn utk bini sekali..Dapur tu ade 2 ...kiki

Itu je Dinner malam tadi..Pagi tadi dlm kete perut aku dh berbunyi mintak isi..haha



Ape dinner korang mlm td?



End

4 comments:

Farah Waheda Wahid said...

sekali sekala layan gak makan maggi ni, iolss dinner steamboat buffet...

Cik Itah said...

salam. heheheh magggie pun sodap tu :D

p.s menabung volkswagen :))

thisni3za said...

Farah : Memang layan kan kalo dpt makan sekali sekala..huhu

Itah : Yup..bile tibe rase teringin tu mmg sedap je lalu dkt tekak ni..kiki

Mar Mansor said...

kadang2 tu singgah kedai dekat dgn umah sebab terasa nak mkn megi..huhu