Monday, July 21, 2014

Iftar 2014 : Intercontinental Hotel

As Salam

Entry : For the 2nd time..

Jumaat, abih keje pkol 5pm aku mnyiapkan segala yg x siap lagi..then pkol 6.20pm turun g hotel sementara nk tggu waktu masuk..Lgpun Hata & che mek dh sampai..

Pkol 6.40pm kami masuk cari meja & letak segala goodies..Merewang melawat kawasan..haha

Jom layan menu yg aku amik..
Dapat dodol utk this year..huhu
Interprem che mek sy yg sudah panjang rambutnya...huhu
Meja sambal, jeruk, ketupat, serunding & sushi...
Ambik makanan time..hoho
Antara makanan yg aku makan...
Udang sebelah brokoli and brokoli itself mmg sedap..hoho
Yg x berapa sedap is their Otak-Otak..kiki
Dessert ni sedao...
Daging kambingnya pun keras...
Sedap lagi dekat FELDA..huhu
Ambik BERKAT...hahah
With my Bos son..huhu

Ok..Itu je cite & gambo IFTAR yg opis aku buat..
Aku x dpt mkn byk time ni sebab tetibe rase mcm kene gastrik...Sakit perut semacam..
Pkol 9.20pm mcm tu kami dh gerak blk..Then jumpe my SIL utk htr some doc..
Then blk rumah aku rase mcm dh x bleh nk bangun dh...

Mujur la ade che mek tolong picit2 manja..kiki



End






0 comments: