Wednesday, October 01, 2014

Birthday Preparation..

As Salam

Semangatnya aku bile Hata plan nk buat makan2 on this Aidiladha. Sekaligus buat bday celebration utk che mek & her cousin Haffiy. huhu

Semalam sempat berkejaran ke Sayang You - Semua House membeli paper bag & a few things utk di-add on. Then, balik ke AEON AU2 utk beli sikit goodies.

Utk celebration kali ini, aku buat simple je. Paper bag pun beli je. Makanan dalam paper bag tu just ada 4 items sahaja. Sebabnya...Nnt dkt KB, aku akan buat makanan lain jgk..Nanti end of this month kene buat lagi sekali utk taska che mek. Time tu aku boleh buat byk sikit sebab aku x supply mknn sgt..hoho..Bijak x aku? kiki

Alhamdulillah, semalam siap 30 pcs simple goodie bag. Nnt on event date aku cite semua ye...Cite skrg nnt time aku update dh x suprise dah..hoho
My Qaisara...
Gambo terpaksa di-blur-kan..haha

Alhamdulillah dah 4 tahun hidup bersama che mek.. 9bulan 3 hari duk dalam perut. Tambah tolak darab bahagi, Dah 4 tahun 9 bulan 3 hari ..hoho..Setiap hari aku belajar perkara yg baru..Setiap hari aku akan rindukan hari2 yg semalamnya...Ish..Ish..Ish...

Syahdu pulak rasanya bile mengenangkn next year che mek dah aku htr ke TADIKA..
Syahdu plk rasenya bile mengenangkan next year che mek akan melalui fasa hidup yang baru...

Semoga aku dapat jadi besfriend pada che mek...
Nak mncapai tahap itu, bukan suatu pekerjaan yang mudah...
Lebih susah dah kerja sekarang dan yang sebelumnya...





End

4 comments:

Asha Lya said...

Dah bujang dah che mek ni

Cik Itah said...

salam. cantik anak akak..

menabung hp..

Unknown said...

AA x pernah buat goodies utk birthday anak2.hehehe...anak je yg selalu dpt dr tadika dioranh

Mar Mansor said...

qaisara semakin cantik