Thursday, November 27, 2014

Christmas Decoration - 2014

As Salam

Asp er promised.. Aku dh siapkan deco utk christmas 2014 dkt opis... Thx a lot to other staff yg tlg menyelit jgk bg idea...kiki

Jom layan gambo... Simple je aku buat kali ni.. Otak hang nak memikir yg creative2..kiki
Chimney...
Closed up deco atas chimney..huhu 
Train to North Pole ..haha 
X-Mas tree with present replica ..
Sementara staff2 lain memenuhkn ruang x-mas tree ni,
kite penuhkn dulu dgn replika hadiah..huhu

Ok..Itu je deco aku utk tahun ini...
In Shaa Allah, Next year buat yg lain plk...

Aku pening jgk ni nak memikirkn barang ape yg aku nak beli utk exchange gift nnt...
Kawan2 yg ade idea.... Sila2 la share dkt sini ye..huhu


Opis korang ade deco jgk x?



End

2 comments:

Mar Mansor said...

memang dah habis cantik ni...saya suka tengok tempat unggun api tu..kretif..
opis saya ada x-mas tree je..dengan kotak2 hadiah yg kecik2

thisni3za said...

Thx mar..simple aje tu..idea main2...hihi