Wednesday, November 26, 2014

My Buah Hati...

As Salam

Rase mcm dh bbrp hari x cite ttg che mek..kiki

Rase rindu pulok nk cite ttg che mek yg sorng nih..huhu

Jom layan gambo ek...
hasil seni conteng dekat dinding...
Bile ditanya bile mase conteng??
Jawapan : " Masa ayah & ibu tidur..Sara lukis la.."
FINE!!!!!

Dah pandai main2 dgn mknn..
Ade je akai die.. 
Alhamdulillah...
Dah boleh diharap utk tolong beberapa perkara..
Contohnya spt gambar diatas...
Time ni aku mmg kesejukkan..
Thanks Anak..

Ok..Skrg dh jadi big gurl...
Skrg dh start kena bekalkn panties g school.. Kalo aku terlupa, nnt time amik membebel tny knp aku x letak panties dlm bag..kiki

Tapi skrg mcm garang semacam...Geram plk aku...Tapi biasenye kalo Hata dah nampak aku nak BERTUKAR...Cepat2 je Hata suh aku g buat keje lain...huhu


Ok..Itu je update ttg che mek... Alhamdulillah dah byk hasil kerja dkt school yg Qaisara bwk blk...Nnt kalo ade kederat & kalo free aku post dkt blog ye..huu





End

1 comments:

Mar Mansor said...

dah besar dah che mek..dah pandai membantu mummy ye