Wednesday, December 31, 2014

#BantuanBanjir

As Salam
Mari lah kita sama2 membantu apa yang termampu. Tak mampu dari kebendaan, perbanyakkan doa buat mangsa pun Allah swt dengar..

Sekarang MERCY MALAYSIA sedang giat mengumpul dana bantuan kepada semua mangsa banjir yang terlibat.
Jika kita mahu membantu dari segi kewangan,
Boleh la gunakan saluran akaun bank yang tertera..

Sebagai bukti MERCY MALAYSIA membantu mangsa banjir, korang boleh tengok dekat FB-MERCY MALAYSIA

Sini aku share sikit keadaan kawasan2 yang menjadi mangsa banjir..
Kampung Gajah , Perak..
Kalu pergi pekan selasa, agak2 minyak keta x sempat nk smp rumah,
Ini la stesen yg kami cari..
Terkejut bile dpt info dr kwn2 dkt FB kampung gajah pun banjir jugak... 
Rumah mak my ex-iposmate yg dh x nampak ape2...
Gua Musang
Rumah ibu ex-opismate aku...
Keadaan selepas banjir surut..
Luluh hati aku tgk keadaan rumah ni... 
Laman rumah my Mertua...
Habis semuanya berlumpur...
Ade jgk yg dah jadi stock "KENA TOHOK" a.k.a "KENA BUANG"

Aku xmo la share gamba yang lagi dahsyat dari gambar di atas.. Lagi sedih hati aku tengok...

Semoga dugaan kali ini memberikan kita keinsafan yang mendalam.. Amin




End

0 comments: