Thursday, January 22, 2015

Satay Kajang Haji Samuri

As Salam

Semalam plan nak ke pasar malam terpaksa cancelled sebab hujan renyai2.. Aku x harap badan che mek kuat utk tidak selesema lepas tu. So kami lajakkan kereta ke Selayang Mall.. Dekat sikit dgn rumah...

Memula sampai kasi che mek main gelongsor dulu...Then g makan dkt sini :
5 Ayam
5 Daging
5 Perut
5 Hati + Pedal ayam

Ini je yg kami mkn mlm td.. Itu pun x habis..Siap bungkus bwk balik..

Lepas makan, aku ke kedai kain dekat seberang kedai ni..

Rambang mato cheq tengok kain cotton.. RM70 jgk la berterbangan note-note dari dalam purse aku malam tadi khas utk cotton je...hoho

Itu pun rase x puas lagi membeli.. Aku ade new project nak dibuat.. Harap2 berjaya siapkan ikut date yg aku estimate..huhu

 Aku ade beli 1 corak kain cotton ni, punya la che mek suka..dibawaknya ke bilik tidur buat selimut.. Sabar aje la... Tapi corak tu pada aku mmg cute pun.. Corak kapal terbang warna warni.. Bidang 60 rasenye..

So..Next mission, tambahkan lagi koleksi cotton utk 4 project yg duk menari-nari dalam kepala..hoho


Ape menu dinner korang?




End

1 comments:

Mar Mansor said...

sedapnya..last makan tahun 2004..huhu..zaman kat uitm shah alam..sedih kan..lama dah