Monday, March 23, 2015

Tea Time With Ovaltine..

As Salam

Dah lama rasenye x cite ttg my tea time meal kan? huhu..
Nak buat camno...Activity yg agak lama ditinggalkan disebabkan oleh kesihatan yg x menentu skrg ni...huhu

Ptg ni berjaya jgk aku buat minuman utk tea time..Minum je la..Nak makan yg lite2 or heavy x berani..takut kenyang..Malam ni dh request pada Hata utk masak menu pilihan aku..hoho
Sebelum ada minuman 3in1 lain, aku rasa ovaltine ni la minuman berkhasiat lain yg ada selain dari MILO & VICO..Legend betul jenama ni sebab mampu bertahan smp skrg..

Tambah plk skrg cuaca mcm x menentu, minum panas2..Mmg terus mengimbau kenangan aku masa kecik2 dulu...Dulu2 ovaltine ni dalam tin jer..My kakak ade jgk belikan ini utk ganti susu buat anak saudara aku..Sambil buatkan minuman ni, sambil tu masuk la sesuap dua dalam mulut..haha

But skrg..Aku mcm dh x boleh layan milo..Especially kalo time dlm kete.. Rase nk muntah kalo minum...Tak kire la minum yang sejuk or yg panas..Mmg x boleh masuk dah...

Aku try bertukar ke ovaltine..Setakat ni ok lg tekak utk terima...huhu




Ape minuman kegemaran korang?






End

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

lama tak minum ovaltine ni...